L'alliance S-K-A :: presentation

FAQ Search Memberlist Usergroups Profile Register Log in  
Log in to check your private messages

presentation

Post new topic   Reply to topic    L'alliance S-K-A Forum Index -> Public -> Présentation des membres de l'alliance
Previous topic :: Next topic  
Author Message
nightshade

PostPosted: Wed 3 Sep - 20:12 (2008)    Post subject: presentation Reply with quote

TEKMA’TE ! je me prenomme nightshade et je suis un goa'uld qui viens d'une planete proche de chulack qui se nomme kelmah j'ai quitter ma planete natale car ces vauriens venant de la tori on ete repoussés par l'armée de notre grand maitre a tous ANUBIS et se sont donc refugiés sur ma planete en massacrant tout ce qui bougeai nous avons donc du fuir afin de sauver le peu de femmes et d'enfants pouvant etre epargné par ces barbares c'est pour cela que je vous demande de m'accepter parmis vous je suis un jaffa fidele et obeissant et nous defandons la meme cause :"servir notre grand maitre ANUBIS" a tres bientot NAK’TOL!!! Mr. Green

Back to top

PostPosted: Wed 3 Sep - 20:12 (2008)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Anubis
Dieu Anubis
Dieu Anubis

PostPosted: Wed 3 Sep - 22:39 (2008)    Post subject: presentation Reply with quote

bienvenu nightshade , jous tu as sg-liberty?

Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 13:20 (2019)    Post subject: presentation

Back to top
Post new topic   Reply to topic    L'alliance S-K-A Forum Index -> Public -> Présentation des membres de l'alliance All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Original World of Warcraft Horde forum design by boo, 2004 - ez-life.net
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or
registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.

Index | Administration Panel | Create forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation